Minął miesiąc od wydania aktualizacji 1.17. Ci z Was, którzy przeczytali odpowiedni artykuł , który opublikowaliśmy, wiedzą, że już ciężko pracowaliśmy nad kolejną aktualizacją. Cóż, z przyjemnością ogłaszamy, że eksperymentalna wersja aktualizacji 1.18 jest już dostępna na Steam i Xbox. Tym razem mamy wiele nowych narzędzi do omówienia, więc przejdźmy do rzeczy!
Po pierwsze, można znaleźć i wyprodukować wiele nowych materiałów wybuchowych. Jest też Claymore , mina kierunkowa znaleziona na obszarach wojskowych wysokiego poziomu, którą można zdetonować zdalnie. Następnie mamy potężny plastikowy materiał wybuchowy , który można znaleźć w obszarach przemysłowych i połączyć z nową jednostką do zdalnej detonacji , która ma być detonowana z bezpiecznej odległości. Wreszcie, wszyscy sprytni ocaleni mogą również stworzyć improwizowane urządzenie wybuchowe z futerału ochronnego. To urządzenie akceptuje różne materiały wybuchowe znajdujące się w grze i można je aktywować za pomocą jednostki detonacyjnej, budzika lub minutnika kuchennego.
A skoro mowa o materiałach wybuchowych, dodaliśmy też granatnik . Zdecydowaliśmy się na legendarny M79 – granatnik jednostrzałowy – ponieważ uważamy, że ten najlepiej pasuje do naszej rozgrywki (w przeciwieństwie do podwieszanych granatników do istniejących karabinów szturmowych, które uważamy za zbyt potężne). Doświadczyliśmy kilku wyzwań związanych z celowaniem, więc poinformuj nas, jak działa obecna konfiguracja. M79 jest również wyposażony w różne granaty 40 mm , które można znaleźć w różnych miejscach na świecie. Istnieją również inne dodatki do broni palnej, ale odkrycie, czym one są, pozostawiamy Wam.
Poprawiliśmy również ustawienia czułości dla konsol , zwłaszcza ustawienia prawego drążka kontrolera. Za regulację prędkości odpowiadają teraz suwaki aparatu i celowania, a nowe suwaki krzywizny wpływają na krzywą czułości. Ustawienia czułości kontrolera są teraz widoczne nawet przy włączonym trybie myszy i klawiatury.
Skoro jesteśmy przy temacie sterowania, wprowadziliśmy poważne zmiany w menu skrótów klawiszowych. Teraz możemy podzielić akcje wejściowe na różne grupy, aby przypisanie klawiszy było bardziej przejrzyste i wprowadzić zupełnie nową kategorię akcji wejściowych, takich jak gesty. Daje to możliwość powiązania dowolnej emotikony z dowolnym klawiszem (usunięcie klawisza funkcyjnego zależności, tj. gestów zakodowanych na stałe). Aktywne powiązanie jest również widoczne w kołowym menu gestów, które otrzymało wiele zmian i jest teraz mniej zagracone i łatwiejsze w nawigacji.
Wreszcie, ale na pewno nie mniej ważne, ta aktualizacja gry odblokowuje setki statycznych obiektów środowiska , dzięki czemu właściciele serwerów mogą teraz dostosowywać swoje serwery. Dodaliśmy także nowe opcje konfiguracyjne w ramach centralnego systemu ekonomicznego, które umożliwiają tworzenie kolekcji obiektów poprzez dynamiczne wydarzenie . Wdrożyliśmy już ten system dla jednego rodzaju nowego wydarzenia, ale pozwolimy Ci zorientować się, które z nich jest nowością.