Aktualizacja 1.16 jest w drodze i pomyśleliśmy, że to dobry moment, aby przedstawić niektóre z naszych planów na 2022 rok. Z przyjemnością dowiesz się, że jesteśmy zaangażowani we wspieranie DayZ przez cały 2022 r. i będziemy nadal publikować częste aktualizacje, które obejmują zdrową równowagę poprawek, stabilności, balansu i nowej zawartości .
Jak wspomnieliśmy pod koniec zeszłego roku, aktualizacja 1.16 nie będzie pełna nowych funkcji. Zamiast tego postanowiliśmy zająć się naszymi zaległymi problemami i położyć solidne fundamenty pod nasze plany na przyszłość. Mając to na uwadze, chcielibyśmy zaznaczyć, że aktualizacja 1.16 weszła w fazę eksperymentalną i oczekujemy, że jej oficjalna premiera nastąpi 15 lutego .
Żeby było jasne – nie usuwamy danych postaci (wipe) wraz z aktualizacją 1.16, chociaż będziemy nadal usuwać dane regularnie, w zależności od zmian łupów i ulepszeń. Najprawdopodobniej aktualizacja 1.17 będzie pierwszym wyczyszczeniem w tym roku. Powody tego są czysto związane z równowagą i wszystkie istotne ogłoszenia opublikujemy wcześniej.
Jeśli chodzi o resztę roku:
- W przeciwieństwie do zeszłego roku chcielibyśmy zwrócić większą uwagę na nasze oficjalne tereny . Dotyczy to w szczególności Liwonii , gdzie chcielibyśmy dodać nowe ciekawe miejsca i postarać się, aby środowisko było nieco bardziej interaktywne.
W tym roku planujemy zwiększyć produkcję aktywów . Obejmuje to plan wprowadzenia różnych przedmiotów użytkowych, które wzbogacą ogólną piaskownicę, a także zapewnienie znaczących narzędzi, których gracze mogą używać do interakcji ze sobą i środowiskiem.
Jak zwykle w każdej aktualizacji zamierzamy oferować co najmniej jedną nową broń palną . W przeciwieństwie do zeszłego roku, tym razem skupimy się bardziej na cywilnej broni palnej, mieszając te, które były wcześniej dołączone (starsza wersja) z nowymi.
Jesteśmy w trakcie importowania najnowszej wersji symulacji pojazdu z nowszej wersji naszego silnika Enfusion. Mamy nadzieję, że przyniesie to bardzo potrzebną stabilność symulacji pojazdów w DayZ i spodziewamy się, że w nadchodzących tygodniach przeprowadzimy publiczne testy.
Planujemy poświęcić trochę czasu na schemat kontroli na kontrolerach . Obejmuje to dodanie większej liczby opcji czułości i dodatkowych funkcji VOIP. Mówiąc o elementach sterujących, planujemy również ponownie przyjrzeć się sposobowi, w jaki użytkownicy mogą powiązać różne gesty z klawiszami.
W tym roku powrócą wydarzenia sezonowe , które planujemy wzbogacić o nową zawartość i funkcje.
Na koniec będziemy wzbogacać i rozwijać historię Hannah, która została już wprowadzona w poprzednich filmach o aktualizacji DayZ. Zarówno nasze działy wydawniczy, jak i produkcji będą pracować nad wspieraniem tradycji zarówno w grze, jak i za pośrednictwem innych mediów.