Witajcie!
Za chwilę rozpocznie się faza publicznych testów aktualizacji gry 1.28 na Steam i Xbox! Porozmawiajmy o tym, co nadchodzi i na co zwrócić uwagę podczas eksperymentalnych przygód. Jak zwykle, jeśli chcesz się wszystkim rozpieścić, przejdź na nasze fora, aby zobaczyć notatki o zmianach ( PC , Xbox ).
Jedną z największych zmian w tej aktualizacji jest wprowadzenie synchronizacji pojazdów . Celem było uczynienie jazdy przyjemniejszym doświadczeniem, pozwalając zachować kontrolę, nawet w warunkach dużego opóźnienia. Podskakiwanie pojazdu i uczucie unoszenia się nie powinny już występować podczas jazdy. Ponieważ była to dość fundamentalna zmiana, może wystąpić kilka efektów ubocznych wykraczających poza to, co już odkryliśmy. Zachęcamy do wypróbowania jej na serwerach eksperymentalnych (mamy nawet dedykowany serwer samochodów, na którym możesz grać) i podzielenia się z nami swoimi doświadczeniami. Będziemy uważnie śledzić opinie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, co zostało zmienione i dlaczego, sprawdź ten szczegółowy wpis na blogu od Arma Reforger, ponieważ stosujemy to samo podejście w DayZ.
Minęło trochę czasu, odkąd przyjrzeliśmy się rozgrywce z bronią w naszej grze, więc postanowiliśmy poświęcić jej trochę uwagi, aktualizując mechanikę podnoszenia broni . Od czasu wprowadzenia jej lata temu uważaliśmy, że walka w zwarciu często kończyła się frustrującym doświadczeniem, ponieważ broń mogła się unieść w dowolnym momencie. W zeszłym roku wprowadziliśmy szereg poprawek, aby poprawić wrażenia, ale ostatecznie mieliśmy tylko dwa stany: normalny lub uniesiony. Wraz z aktualizacją 1.28 wprowadzamy stopniowe cofanie do wszystkich naszych broni palnych. Oznacza to, że twoja postać próbuje teraz cofnąć broń palną (jeśli jest wystarczająco dużo miejsca), zanim ją podniesie. Jak możesz sobie wyobrazić, ma to duże znaczenie dla walki w pomieszczeniach, a także w przypadkach, gdy zarażeni przytłaczają cię w zwarciu.

Kolejną rzeczą, na której się skupiliśmy, były lunety . Wprowadzamy 3 nowe lunety do naszej broni palnej :
- Dzięki dwukrotnemu zoomowi celownik Sportpoint wypełni lukę w cywilnych lunetach niższej klasy, sprawiając, że luneta myśliwska stanie się znacznie rzadsza na świecie.
- PSO-6 to zupełnie nowa wersja znanej lunety PSO, która zapewnia 6-krotny zoom wszystkim wschodnim modelom broni palnej, w tym VSD.
- Luneta Marksman kompatybilna z szyną , z regulowanym poziomem powiększenia 3,5x–10x, będzie nowym wyborem najwyższej klasy do wszystkich działań na dalekim dystansie

Wraz z tymi nowymi dodatkami wprowadzamy również bardzo potrzebne ulepszenia do nakładek lunety. Stan uszkodzenia jest teraz wizualizowany na nakładkach, a także dodano obsługę podświetlanych siatek celowniczych. Lornetki, lunety NVG i dalmierze otrzymały wizualne aktualizacje i poprawki nakładki. I miej oko na swoje gogle noktowizyjne — mogą stać się trudniejsze w użyciu, gdy ulegną uszkodzeniu!

Nasz zespół audio przyniósł ogromną partię dźwięków do remontu broni palnej, aktualizując strzały i ogony dla wszystkich karabinów nieautomatycznych . Przyjrzeli się również pojazdom i zbalansowali ich słyszalność z wnętrza, dookoła i z odległości . Celem było, aby gracze mogli łatwiej się komunikować, siedząc w pojazdach, a także upewnili się, że pojazdy są bardziej słyszalne z odległości. Wzięto również pod uwagę opinie na temat poprawek kroków z aktualizacji 1.27. Oddzieliliśmy konfigurację postaci gracza i kroków zainfekowanego i nieznacznie obniżyliśmy słyszalność obu. Na koniec jaskinie Sakhal otrzymały zupełnie nowy krajobraz dźwiękowy, w który można się zanurzyć.
Mówiąc o Sakhal, głównym celem tej aktualizacji jest wprowadzenie nowych dynamicznych wydarzeń do środowiska. Więc upewnij się, że wejdziesz sprawdzić!