Czekanie dobiegło końca! Z przyjemnością ogłaszamy, że aktualizacja 1.26 i DayZ Frostline są już dostępne na wszystkich platformach !
Ten artykuł zagłębia się w temat DayZ Frostline i czego możesz się spodziewać po wejściu do gry.
DayZ Frostline to walka z zimnem . Ale najważniejszą jego częścią jest trzecia oficjalna mapa o nazwie Sakhal
Sakhal to zamrożony archipelag wulkaniczny położony na dalekim wschodzie. Z wietrznymi szczytami wzgórz, ośnieżonymi lasami, chaotycznymi osadami, rozległymi polami lodowymi i ogromną bazą morską, z pewnością wystawi na próbę twoje umiejętności przetrwania.
Temperatura na Sachalu zwykle wynosi poniżej zera stopni Celsjusza. Zapasy żywności są skąpe i w większości zamrożone, co zmusza graczy do ich rozmrażania. Tymczasem wulkaniczna natura krajobrazu stwarza dodatkowe wyzwania związane z zanieczyszczeniem.
Z powodu niedoboru żywności wielu graczy ucieknie się do polowań. Chcieliśmy, aby ta część gry była wyjątkowa, dlatego wprowadzamy trzy nowe zwierzęta do upolowania i dwie nowe ryby do spróbowania złapania.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o rozwoju Frostline zajrzyj na oficjalnego bloga DayZ: Informacje o Frostline
Podczas gdy dostęp do serwerów obsługujących Sakhal wymaga zakupionej kopii DayZ Frostline, udostępniamy wszystkie zasoby, z których zbudowaliśmy Sakhal, a także funkcje pomocnicze i zasoby, bezpłatnie każdemu członkowi społeczności do użytku osobistego na ich serwerach i mapach. Nie chcemy ograniczać kreatywności naszej społeczności i nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, co wymyślicie.
Nawet jeśli oprzesz się pokusie zdobycia DayZ Frostline, w podstawowej grze jest wiele zmian . Jeśli chcesz zanurzyć się głębiej w tym, co ma do zaoferowania aktualizacja 1.26, to zdecydowanie powinieneś sprawdzić ten wpis.
Jedną rzeczą, o której nie wspomniano w artykule, jest wprowadzenie łodzi . Tak, dobrze przeczytałeś – dodajemy do gry małe gumowe łodzie! Są zdecydowanie najłatwiejszym pojazdem do uruchomienia i mogą być używane do przemierzania dużych zbiorników wodnych. Łodzie mogą być bardzo przydatne na Sakhal, chociaż można je również generować na dowolnej mapie.
Kolejną dużą zmianą jest zmniejszona ładowność twojej postaci dzięki mniejszym przestrzeniom ładunkowym na kurtki, spodnie, kamizelki i plecaki . Chociaż dla niektórych z was może to wydawać się nieprzyjemne, wysłuchaliśmy opinii, które otrzymaliśmy w okresie eksperymentalnym i uważamy, że jest to zdrowa zmiana w grze. Będziesz musiał być o wiele bardziej rozważny podczas zbierania, ponieważ nie będzie już tak łatwo zebrać wszystkiego. Naturalnie oznacza to również, że zostawisz więcej łupów dla innych.
Wprowadzono również szereg mechanice połowu ryb , pułapkach myśliwskich , komforcie cieplnym gracza , symulacji temperatury przedmiotów i nie tylko. Przeglądarka serwerów w grze również doczekała się wielu ulepszeń , dzięki dodaniu lepszego filtrowania i nowego pola opisu serwera.
Na dodatek, oficjalne doświadczenie ula zmienia się wraz z wprowadzeniem regionalnej ekonomii łupów . Łupy na różnych mapach są podzielone według klimatu i motywów regionalnych . Sakhal oferuje ciepłe ubrania i głównie wschodni sprzęt. Livonia generuje głównie letnie ubrania i zachodni sprzęt. Chernarus pozostaje mieszanką obu, aby zachować swój pierwotny charakter. Ze względu na te rozległe zmiany, a także te dotyczące przestrzeni ładunkowej, postanowiliśmy wyczyścić oficjalne serwery i zalecić właścicielom serwerów społecznościowych zrobienie tego samego .